PROCES DE LUCRU
Iată câțiva pași pe care încercăm să-i urmăm pentru fiecare client. Desigur, ne adaptăm la personalitatea fiecărui brand, dar te încurajez să urmărești și tu această structură!
02
cercetarea de piață
Cercetările de piață sunt efectuate pe larg pentru a înțelege tendințele industriei, tacticile concurenților și obiceiurile consumatorilor. Această cercetare ne este bază pentru crearea unei strategii de brand care să se potrivească condițiilor pieței care și ea este într-o continuă schimbare.
05
Explorare de proiectare
După ce ideile sunt prelucrate, începem să explorăm diferite stiluri vizuale, precum designul logo-ului, paleta de culori, tipografia și alte elemente ale brandului. Această fază implică schițarea, crearea de imagini digitale și ajustări repetate pentru a perfecționa identitatea vizuală.
07
Dezvoltarea identității de brand
Cu conceptele aprobate, continuăm să dezvoltăm identitatea completă, inclusiv finalizarea siglei, a schemei de culori, a liniilor directoare tipografice și a oricăror elemente vizuale suplimentare. Această etapă urmărește o reprezentare coerentă și de impact a brand-ului.
CONTACT
Nu-i așa că sună interesant? Devin chiar mai captivante când le punem în practică. Dacă ai întrebări sau ești pregătit să investești în brandul tău, scrie-ne cu încredere!